Thursday, May 22, 2008

13 March 2008 Nur Damya Qistina dilahirkan.

Jam 1 ptg, 12/3/08 dapat panggilan dari isteri yg didakwa perutnya sakit2. Jam 2.30 ptg aku balik dan bawa isteri ke Hospital Serdang utk dptkan rawatan. Jam 4.30 ptg, diberitahu oleh Dr. bahawa isteri selamat . Jadi, saya terus balik dan terus ke Opis utk sambung bekerja. Pekerja yg setia hehehehe.....
Perut masih lagi merasa sakit sehingga berlarutan sampai 3 pagi. Saya menyatakan bahawa sabar...sabar..kita tunggu jer pagi esok. ( dlm hati aku ni, aku letihlah dan ngantuk huhuu). Alaa...tunggu esok jer. Lagi pon kalu antar ke Hospital duk sorang2 jer . mane ader org kat sana. hehehe.
7.30am, aku bawa ke Hospital utk dptkan rawatan. Jam 4.13ptg, alhamdulillah syukur.....Nur Damya Qistina telah selamat dilahirkan. Dibawa ini ader sedikit gambar yg sempat aku amik.




Nantikan kesambungannya........selepas 1 bulan.

1 comment:

Nandre The Legend said...

tahniah karna sudah ada pewaris harta... kancil purple la tu...